Mic dejun care nu ingrasa

Stim ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei! Insa uneori tinem atat de mult la silueta si ne este teama sa mancam la micul dejun pentru a nu ne ingrasa.

Solutia nu este sa ne infometam! Trebuie doar sa stim ce ingrediente sa combinam pentru a obtine un mic dejun care nu ingrasa. Micul dejun este foarte important deorece furnizeaza energia necesara pentru a incepe ziua in forma. NU trebuie sa sarim peste masa de dimineata indiferent care ar fi motivul.

5 retete de mic dejun care nu ingrasa

Fructe uscate cu cereale integrale si iaurt degresat

Fructe uscate cu cereale integrale si iaurt degresat

Mananca dimineata cereale integrale combinate cu fructe uscate si iaurt degresat. Este un mic dejun satios, datorita fibrelor continute de cereale.

Fiind fara grasimi, este ideal pentru a-ti pastra silueta. Poti sa mai adaugi acestei combinatii: seminte, alune de padure neprajite, coacaze sau sa inlocuiesti iaurtul degresat cu lapte. Poti folosi chiar lapte vegetal, din soia sau de migdale.

Shake de fructe cu lapte

Shake de fructe cu lapte

Taie in bucati mici o banana, capsuni, o piersica, o para, un mar, pepene galben sau orice alte fructe doresti. Pune-le in blender si mixeaza-le impreuna cu o cana de lapte caldut.

Nu folosi citrice, deoarece consumul acestora nu este indicat dimineata. Daca fructele nu sunt prea dulci, poti sa adaugi o lingurita de miere. Astfel obtii un shake plin de vitamine. In plus, este si sanatos si dietetic. Iti va da energia necesara pentru inreaga zi.

Paine de secara cu rosii si branza

Paine de secara cu rosii si branza

Prajeste o felie de paine de secara pe care o ungi cu branza de vaci dregresata si peste adaugi o felie de rosie. Poti sa inlocuiesti rosia cu ardei sau castravete.

De asemenea, mai poti adauga peste painea de secara prajita si unsa cu branza de vaci degresata o felie de sunca mai slaba sau o felie de ou fiert. Este un mic dejun care nu ingrasa si cu putine calorii. Este plin de nutrientii necesari organismului.

Bruschete cu pasta de avocado si somon

Mic dejun care nu ingrasa cu avocado si somon

Mixeaza intr-un bol miezul de la un avocado impreuna cu zeama de la o jumatate de lamaie. Mai poti adauga sare si oregano.

Taie felii o bagheta de secara si prajeste-o. Unge feliile de paine cu pasta de avocado obtinuta, peste care pune fasii de somon. Dupa preferinta, feliile de paine prajite se pot freca si cu usturoi.

Clatite de ovaz cu branza de vaci

Clatite de ovaz cu branza de vaci

Intr-o zi de weekend merita sa ne desfatam cu un mic dejun mai copios si dietetic, in acelasi timp. Macina in blender o ceasca de ovaz pana se transforma in faina. Adauga apoi:

  • branza de vaci degresata
  • doua oua
  • un varf de lingurita de praf de copt
  • o lingurita de miere
  • esenta de vanilie

Apoi mixeaza-le pana se face un aluat de clatite. Se coc clatitele de ovaz intr-o tigaie de ceramica bine incinsa si se servesc calde cu miere sau cu sirop de artar. Clatitele de ovaz reprezinta un mic dejun care nu ingrasa, fiind sarac in calorii.

Pentru a pastra trasatura dietetica a acestui mic dejun trebuie sa se evite consumul clatiltelor de ovaz cu dulceata sau cu ciocolata. Contin zahar, sunt procesate si duc la ingrasare.

error: Content is protected !!